wtorek, 23 kwietnia 2013

WYRÓŻNIENIA -KONIEC Z PECHEM????

Witam.Czym jest pech?Dla mnie to rzecz normalna.
Czymś dziwnym jest pozytywne zrządzenie losu.
Ale udało się!!!!!!!
Jakiś czas temu brałam udział w rozdawajce u Agi z 
Byłam zdziwiona i jednocześnie szczęśliwa ,gdy Aga mnie wyróżniła.
Otrzymałam guziczki z zimnej porcelany,
notesik z cudną okładką ,
i pudełeczko.









Okładka notesika jest zrobiona perfekcyjnie,a patrząc na szkatułkę jestem zachwycona.
Recykling to super sprawa .
Teraz kolejne szczęście.
Jak wiecie wzięłam udział w wyzwaniu szuflady
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii............
dostałam wyróżnienie.Powiem Wam ,że wspaniale czuje się człowiek jak otrzyma 
takie wyróżnienie.

Ale się rozpisałam dzisiaj.Chyba jestem szczęśliwa/haha/
Pozdrawiam .

2 komentarze:

  1. :)) oj to cieszy i to ogromnie :)), gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie,pięknie-pozdrawiam i zostaję na dłużej.Miłego dnia .Jola

    OdpowiedzUsuń

Translate